صفحات

۱۳۹۳ اسفند ۱۲, سه‌شنبه

نتانیاهو: ایران بر 4 پایتخت عربی چیره شده است


هم میهن ما قادریم تا با اتحاد ملییمان ریشه اخوند را بدون کمک حاج حسین برک اوباما این سیاه حرامزاده برده زاده از چنگال اخوند نجات دهیم بپا خیزیدتا اعتصابات را سامان دهیم

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل، روز سه شنبه 3 مارس، در گنگره آمریکا گفت که ایران در کشورهای همسایه اش مداخله می‌کند و بر 4 پایتخت عربی چیره شده است.
نتانیاهو گفت: «من وظیفه دارم تا در باره تلاشهای ایران برای دستیابی به سلاح اتمی که موجودیت اسراییل را تهدید می‌کند سخن بگویم. 

رهبر ایران کینه‌های کهن ضد یهودی را با تکنولوژی جدید مسلح کرده است. رژیم ایران خطری برای تمام جهان است

سفر من به واشنگتن سیاسی نیست. من از اینکه بعضی سفر مرا سیاسی می‌دانند عمیقا متاسفم. من از خدمات باراک اوباما به اسراییل سپاسگزاری می کنم.  

همه ما باید دوش بدوش هم جلوی حرکت ایران به سوی پیروزی، تسلط و وحشت را بگیریم. جنگ ایران با داعش از این کشور یک دوست برای آمریکا نمی‌سازد. رژیم ایران همیشه دشمن آمریکا خواهد بود. »

سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا در حالی انجام می‌شود که ۵۰ نفر از نمایندگان حزب دموکرات آمریکا، حزب باراک اوباما، از شرکت در این نشست کنگره خودداری کرده‌اند. اما با این همه تعداد زیادی از نمایندگان هردو حزب کنگره در این سخنرانی حضور دارند. 

نتانیاهو گفت: «شکست دادن داعش و به ایران اجازه داشتن سلاح اتمی دادن، مانند این است که در نبرد برنده شویم ولی جنگ را ببازیم. 
ایران مشغول تسلط بر خاورمیانه و وحشت آفرینی در این منطقه است، و از طریق برنامه اتمیش دنیا را تهدید می‌کند. 

ما مطمئن هستیم، هر توافقی با ایران، این کشور را با یک زیرساخت گسترده اتمی آزاد می‌گذارد. بازرسی بازرسان مانع کار آن‌ها نخواهد شد. ایران بار‌ها نشان داده که قابل اعتماد نیست.

ما نمی توانیم امنیت جهانی را فدای وعده تغییر رفتار ایران کنیم. قبل از برداشتن هر تحریمی باید اول از ایران بخواهیم تا از مداخله در کشورهای همسایه اش دست بردارد. ایران باید تروریسم جهانی را پشتیبانی نکند و به تهدیدهای خود علیه اسراییل پایان دهد. 

با ادامه فشار ها بر این رژیم درمانده، ما می توانیم طومار برنامه اتمی ایران را برای همیشه ببندیم. این توافق بدی است، و ما بدون آن وضعیت بهتری خواهیم داشت. 

اینکه می گویند جایگزین توافق بد، جنگ است حرف درستی نیست. جایگزین توافق بد، توافق خوب است.»

هیچ نظری موجود نیست: