صفحات

۱۳۹۳ بهمن ۶, دوشنبه

قهر روحانی از جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی



وقتی غیرت وهمت واتحاد ملی وحس میهن پرستی از میان ملتی با حربه دین از بین میرود آخوند کثیف اراده ملت را بدست میگیرد وهر غلطی میخواهد تحت عنوان شریعت انجام میدهد حسن کلید ساز ماموریت دارد تا کاسه پر از گه را به علی شیره ای بخوراند اما با رای وخواست ملت یعنی تضمین ادامه حکومت لرزان آخوندی باید بپا خواست باید از جان مایه گذاشت باید خون داد تا آزادی را بدست آورد بامید سخنان شاهزاده رئیس شده نباشید خود کاوه شوید این امامزاده مدتهاست اعتبار سیاسی ومعجزه آزاد سازی کشور خود را از دست داده . کسی که ادعای دمکرات بودن میکند اما بحرف هیچ کس گوش نمیکند دیکتاتوریست که اگر از موضع خود برنگردد وبعنوان پادشاه قانونی اقدامی نکند لیاقتش همان ریاست شوربای ملی بودن است به شما میگویم که روزی خواهید دید که حکومت آخوند با همین حرکات 25 سال دیگر دوام خودرا تضمین میکند مگر توی ایرانی بفکر اینده کودکانت باشی و باخون خودت راه ننگ را ببندی




جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران به دلیل واکنش و اوقات تلخی رئیس جمهوری این کشور با یکی از اعضاء شورا، نیمه کاره تعطیل شده است.
به گزارش «انتخاب» در این جلسه که در اول بهمن ماه برگزار شده است، یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به آنچه که برخی اقدامات در دستگاه سیاست خارجی خوانده و همچنین پیاده روی ظریف با جان کری انتقاداتی را مطرح می‌کند.
براساس این گزارش، «روحانی» پس از این سخنان به شدت برافروخته شده و اظهارات این فرد را «عوامانه» و «از روی کم اطلاعی» می‌خواند.
واکنش رییس جمهوری اما باعث تشدید این «برخورد لفظی» می‌شود و نهایتاً روحانی به حالت قهر جلسه را ترک می‌کند.
به گزارش «انتخاب»؛ پیش از این، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت نیز در واکنش دیگری، انتقادات مربوط به پیاده روی ظریف - کری را «سخیف» خوانده بود. 
تعامل محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه ایران موجب انتقاد شماری از اصول گرایان شده است.

هیچ نظری موجود نیست: