صفحات

۱۳۹۳ شهریور ۱۶, یکشنبه

ما ایرانی های داخل وخارج از کشور باید مقاومت ومبارزه را از ملت انقلاب سوریه یاد بگیریم



جمال معروف، فرمانده "جبهه انقلابیون سوریه"، روز یکشنبه 7-9-2014 در مقابل هزاران نفر از اعضای مسلح این جبهه اعلام کرد، برای پیروزی انقلاب مردم سوریه و شکست داعش و اسد به مبارزه خود ادامه می دهیم.

جبهه "انقلابیون سوریه" یکی از گروه های مسلح معتدل مخالف اسد در سوریه است که اخیرا به ارتش آزاد سوریه پیوست.

وی که در برابر هزاران نفر از اعضای ارتش آزاد سوریه و نیروهای "جبهه انقلابیون سوریه" سخنرانی می کرد، خطاب به نیروهای مسلح مخالف رژیم بشار اسد، گفت:"این تجمع گسترده شما برای مردم دنیا ثابت می کند که ادعای اینکه انقلاب مردم سوریه طیف معتدلی ندارد، یک ادعای بی اساس و اشتباه است. ارتش آزاد سوریه هنوز پابرجاست و برای مبارزه با نظام طاغوتی اسد و گروه منحرف داعش نیروهای خود را آماده می کند". 

وی با اشاره به نیروهای مسلح ارتش آزاد سوریه که در مقابل او جمع شده بودند، افزود: "ما به تمام کشورهای جهان می گوییم این ها انقلابیون واقعی سوریه هستند. این افراد همان کسانی هستند که در آغاز سال 2011 برای تحقق آرمان هایشان به صورت مسالمت آمیز به خیابان ها ریختند".

وی تاکید کرد که این مردم برای تحقق اهداف انقلابی خود برای سرنگونی رژیم اسد و آزادسازی سوریه از گروه تکفیری البغدادی به مبارزه خود ادامه خواهند داد.

فرمانده "جبهه انقلابیون سوریه" در پایان گفت: "ارتش آزاد سوریه به زودی مناطق دیر الزور و الرقه را از وجود عناصر"کثیف" بشار اسد و باندهای بزهکاری البغدادی پاکسازی خواهد کرد".
برای دیدن ویدئوی تظاهرات ملت مبارز سوریه به سایت العربیه فارسی مراجعه کنید ومبارزه وقدرت روحی را یاد بگیریم
http://farsi.alarabiya.net/


هیچ نظری موجود نیست: