صفحات

۱۳۹۰ دی ۹, جمعه

دو آهنگ از شادروان پوران شاهپوری


پوران با نام اصلی «فرح‌دخت عبّاسی طاقانی» متولد 1312 در دههٔ ۳۰ یکی از مشهورترین خوانندگانی ایران بود و این شهرت خود را تا اواسط دههٔ ۵۰ همچنان حفظ کرد. با نام «بانوی ناشناس» و سپس «بانو شاپوری» (نام خانوادگی همسر اول) و بعد از آن با نام مستعار «پوران» پا در وادی هنر گذاشت او خواهرزادهٔ بانو روح بخش دیگر خواننده ایرانی آن دوران است. پس از طی تحصیلات در دبیرستان اسدی و هنرستان عالی موسیقی با نام بانو ناشناس در صفحهٔ گرامافون می‌خواند که پس از آشنایی و ازدواج با همسر اول خود نام خانوادگی او را به عنوان نام مستعار خود برگزید.
بعد از جدایی عباس شاپوری (ویولون‌نواز و آهنگساز) به همسری حبیب روشن زاده (مفسر ورزشی تلویزیون) در آمد که این ازدواج دوم نیز منجر به طلاق شد. دو فرزند به نام‌های امید و آرزو روشن زاده از او باقی مانده‌است.

پوران در سال ۱۳۶۹ زمانی که برای دیدن نوه اش به ایران آمده بود به علت ابتلا به بیماری سرطان درگذشت و در امامزاده طاهر کرج به خاک سپرده شد



۱۳۹۰ دی ۸, پنجشنبه

طاقتم ده خواننده بانو مرضیه



بدور از هرگونه گرایشات سیاسی که داشت دارای صدائی زیبا بود که موسیقی اصیل ایرانی را هم خوب میشناخت وهم زیبا اجرا میکرد روانش شاد

اشرف‌السادات مرتضایی با نام هنری مرضیه در سال ۱۳۰۳ در تهران در خانواده‌ای هنردوست چشم به جهان گشود و در ساعت 1 ظهر۲۱ مهرماه سال ۱۳۸۹، در ۸6 سالگی در اثر بیماری سرطان در پاریس درگذشت. پدر و مادرش از یک خانواده هنردوست بودند و هنرمندانی از قبیل مجسمه‌ساز، نقاش و مینیاتوریست و موسیقیدان در اقوامش بودند. اما مادرش بود که بطور خاص او را تشویق به خواندن کرد و در همه دوران زندگی‌اش از او پشتیبانی می‌کرد.
وی در مصاحبه‌ای درباره خود گفته‌بود:
«درزمانی که خانواده‌های ایرانی به ندرت فرزندان دخترشان را برای تحصیل علم می‌فرستادند پدر من با وجود که یک فرد روحانی بود مرا تشویق به آموزش تحصیلات مرسوم زمان نمود. وقتی که من آغاز به خواندن کردم خواننده شدن برای زنان خیلی غیر عادی بود و درعین حال یک خواننده در آن زمان باید هم دانش مدرسه‌ای می‌داشت و هم دانش کلاسیک موسیقی و هم چنین یک صدای خوب. در ضمن استادان موسیقی زیادی باید صدای او را تأئید می‌کردند و همچنین تئوری موسیقی را باید بخوبی می‌دانست. من سالهای زیادی را به آموختن در زیر نظر استادان بزرگ موسیقی ایرانی گذراندم پیش از اینکه شروع به خواندن کنم.»[نیازمند منبع]
مرضیه در سال ۱۹۴۲ (۱۳۲۱ خورشیدی) زیر نظر اسماعیل مهرتاش، استاد بزرگ موسیقی، فعالیت هنری خود را آغاز کرد. در ابتدا با بازی در نقش شیرین در نمایش «خسرو و شیرین» در تئاتر باربد در تهران به محبوبیت رسید. این نمایش که ۳۷ شب روی صحنه بود برای او یک کامیابی بزرگ و سریع به بار آورد و با استقبال بسیار مردم روبه‌رو شد. مرضیه پس از آن به چنان شهرت و مهارتی در خواندن آواز دست یافت که تصنیف‌نویسان و شاعران برای اجرای آثار خود توسط این هنرمند با یکدیگر رقابت می‌کردند.

Baz havaye vatanam arezoost - باز هوای وطنم آرزوست

طنز نوحه خواني Tanze Nohee KHaney

۱۳۹۰ دی ۶, سه‌شنبه

موسیقی ایرانی قبل از شورش خمینی


تفدیم بهمه آنهائیکه با دست زندگی وآینده خودرا بآتش کشیدند وحاضر باظهار ندامت هم نیستند بآنهائیکه فرزندانشان را با نادانی اسیر خونخواران جمهوری جهل وجنون کردند وعکس هندیزاده را درماه دیدند واکنون هم از کسی حمایت میکنند که بدنبال دوران طلائی هندیزاده است



زهره 





منتظرت بودم

تخریب يادگارانی از دوران اردشير بابکان ، برای ساخت پارکی با نمادهای چينی

به گزارش پارس دیلی نیوز

در ادامه ماموریت رژیم ضد ایرانی آخوندی برای نابودی آثار ملی ایرانیان ، قلعه‌هاي ساساني يادگاراني از دوران اردشير بابکان، سر سلسله پادشاهي ساساني در کرمان تخریب شد.


حريم درجه يک قلعه‌هاي تاريخي "دختر" و "اردشير" واقع در بافت تاريخي کرمان که يادگاراني از دوران اردشير بابکان، سر سلسله پادشاهي ساساني است اين روزها به دليل ساخت و ساز و احداث يک پارک توسط شهرداري اين شهر، محل فعاليت و تردد بولدوزر و ديگر ماشين‌هاي سنگين است.

خبرگزاري ميراث فرهنگي:شهرداري کرمان در اقدامي تازه با ساخت يک پارک، که طرح آن را از روي نشانه‌هاي و نمادهاي چيني و ژاپني برداشته، موجبات تخريب قلعه‌هاي تاريخي دختر و اردشير را فراهم کرده‌است. اين در حالي‌است که اين قلعه و بافت تاريخي پيرامون آن با 100 اثر ثبت ملي يکي از گزينه‌ها براي ثبت در فهرست آثار جهاني است.

به گفته يکي از کارشناسان ميراث فرهنگي حال دو قلعه بازمانده از د

۱۳۹۰ دی ۵, دوشنبه

نماینده آیت‌الله خامنه‌ای در سپاه: مجلس باید در دست افراد اصولگرا باشد


علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ایران در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور گفت که مجلس شورای اسلامی باید در دست "انسان های اصولگرا و متدین" باشد.
آقای سعیدی امروز دوشنبه ۵ دی (۲۶ دسامبر) در یک کنفرانس خبری گفت که جایگاه سپاه بالاتر از آن است که از گروه های سیاسی حمایت کند یا پرچمدار احزاب شود، اما از اینکه مواضع سیاسی افراد و گروه ها "دقیقا منطبق با معیارهای سپاه" باشد، استقبال می کند.

آیا پدران واجداد ما ایرانیان خر بوده اند؟


سخنان گوساله ای بنام مرتضی مطهری که صفت پدرانش را به اجداد ملت شریف ایران نسبت داده است .
براستی آیا اجداد پاک نهاد ما خر بوده اند؟ اگر نه پس چرا اجازه داده ایم سی وسه سال این وارثان دزدان مدینه بگردن ما سوار باشند؟ اگر اجداد ما خر نبوده اند چرا امروز درجه حماقت ما ملت آنقدر بالا است که برای منافع شخصی خود از مناقع ملی  خود میگذریم واجازه میدهیم تا آخوند این حیوان موذی مفتخوار برما حاکم باشد ؟ اگر قبول نداریم که اجداد ما خر بوده اند واگر میدانیم که آخوند جانوریست مفتخوار و بیرحم که برای بقا ی خود از هیچ جنایتی فرو گذار نیست پس چرا این حیوانات را بجمع خود راه میدهیم چرا بهنگام شب ودرتاریکی کله های پوک در عمامهشان با سنگ یا چوب نشانه نرویم تا نسلشان را ازایران پاک کنیم ؟ بنظرشما آیا هنوز هم باید بجای جنگ با آخوند حرامزاده بایکدیپر بچنگیم ویکدیگر را تحقیر وتضعیف کنیم؟ آیا زمان اتحاد وفرار ازین بدبختی نرسیده است؟
شما خود پاسخ را بیابید وبمن هم راهنمائی کنید
شادزی - مهر افزون - پایدار - خدا نگهدار 


۱۳۹۰ دی ۲, جمعه

طبری می نویسد


 
طبری می نویسد : سعید ابن عاص لشگری راهی گرگان نمود . مردم آنجا از راه صلح آمدند . سپس 100 هزار درهم خراج و گاه 200 هزار درهم خراج به اعراب میدادند . لیکن قرارداد از طرف ایرانیان برهم خورد و آنان از دادن خراج به مدینه سرباز زدند و کافر شدند... . یکی از شهرهای کرانه جنوب شرقی دریای خزر شهر تمیشه بود که به سختی با سپاه اعراب نبرد کرد . سعید عاص شهر را محاصره کرد و آنگاه که آذوقه شهر به اتمام رسید مردم از گرسنگی زنهار (امان ) خواستند . به آن شرط که سپاهسعید ابن عاص مردمان شهر را نکشد . لیکن بعد از عقد قرار داد سعید تمام مردمان شهر را به جز یک نفر را در دره ای گرد آورد و تمام افراد شهر را از لب تیغ گذراند . در این کشتار عبدالله پسر عمر - عبدالله پسر عباس - عبدالله پسر زیبر - حسن ابن علی ( امام حسن ) - حسین ابن علی ( امام حسین ) در راس لشگر اعراب قرار داشتند . ( تاریخ طبری)‬
 
قیام مردم پارس در زمان امام علی

در سال 37 هجری سهل ابن حنیف که کارگزار علی بود با شورش ایرانیان از آن شهر بیرون رانده شد . سپس در کرمان و خوزستان شورشهای مشابهی صورت گرفت . به گفته طبری : ایرانیان با خوارج همکاری نمودند و بر ضد لشگریان ام...ام علی کوشیدند . در سال 36 نیز کارگزاران علی به کلی از خراسان بیرون رانده شده بودند . زیرا خراسان در کنترل ایرانیان باج گذار قرار داشت . به گفته طبری ماهویه سوری که شاهنشاه یزدگرد را کشته شده بود برای بستن قراردادی به کوفه به نزد علی رفت . امام علی به جهت خشنودیش از کارش وی را به ریاست شهر مرو گماشت و در نامه ای به ساکنان مرو خواست تا همگان از وی اطاعت کنند . ولی بعدها ماهویه سوری از بیم کشته شدنش توسط مردم به نیشابور گریخت و در همانجا درگذشت . زیرا در نزد ایرانیان آن زمان شاه از فر ایزدی بر خوردار بوده است و کشتن شاه گناهی نابخشودنی به حساب می آمده است . (طبری)
 
بلاذری در این باره مینویسد : مردم شهر مرو کفر ورزیدند - به عبارتی از سلطه عربان خارج شدند . سپس دروازه های شهر نیشابور را بستند و سپاه اعراب را از انجا بیرون راندن و در نتیجه خراسان به کلی از زیر فتوحات اسلام خارج شد . امام علی که در آن زم...ان گرفتار جنگهای داخلی بود نتوانست خراسان را دوباره فتح کند . لیکن در سال 38 هجری پس از جنگهای حکمیت علی توانست خواهرزاده جعده ابن هبیره مخزونی را با سپاهی راهی خراسان نماید تا شورشیان را سرکوب نماید . ولی از آنجا که اکثر سپاه علی درگیر شورشهای خوزستان و پارس و کرمان بودند سپاه او نتوانست موفقیتی کسب کند . طبری اضافه میکند : جعده به ابر شهر ( نیشابور) رسید و ایرانیان آنجا کافر شده بودند و از دادن خراج خودداری می نمودند . مردم نیشابور مقاومت کردند و سپاه علی بی نتیجه به کوفه بازگشت . طبری مینویسد : بعد از ناکام ماندن خراسان علی خلید ابن قره یربوعی را روانه خراسان نمود سپاه شهر ها را محاصره کرد و بعد از مدتی شهر به تسلیم گشوده شد و قرارداد باجگذاری بسته شد
 
طبري درباره بازگشتن عده زيادي از مردم از دين اسلام چنين ميگويد

پس از فتوحات گسترده سپاه اعراب و کسب غنایم بسیار برای مردمان عرب عده زیادی از مسیحیان سواحل فارس کفر ورزیدند و گفتند خود مسلمانان با یکدیگر در اختلاف و جنگ هستند . دین ما حدا...
قل باعث خونریزی و ایجاد ناامنی برای ملتهای دیگر نمی شود . پس اسلام را رها کردند و مسیحی شدند. در شورشی که یکی از خوارج به نام خریت ناجی ( خوارج نهروان ) طراحی نموده بود - عده زیادی از ایرانیان در آن شرکت کرده بودند . گروه خریت ناجی در جنگی بین آنان و نیروهای علی مجبور به عقب نشینی به خوزستان شد مردم شهر که حاضر به پرداخت خراج نبودند به خوارج پیوستند . به گفته طبری معقل ابن قیس ریاحی به فرمان علی جهت سرکوب ایرانیان خوزی تبار و خوارجی راهی آنجا شدند . در نتیجه 70 تن از خوارج و 300 تن از ایرانیان کشته شدند . سپاه معقل نامه ای به علی نوشت و گفت رامهرمز را شکست دادیم و خوارج و ایرانیان کافر را مانند اقوام عاد و ارم نابود کردیم . سپس خریت ناجی به سواحل پارس فرار نمود . در آنجا عده از ایرانیان به او پیوستند و کفر ورزیدند . ولی امام علی فرمان کشتار آنان را داد و لشگری بزرگی راهی سواحل شد و در نهایت همگان نابود شدند. سپس یکی از خوارج به نام ابومریم سعدی که از شخصیتهای اصلی فتوحات ایران بود در کردستان قیام کرد وی با گروهی 400 نفری که 4 نفر آنان عرب بودند و بقیه آنان ایرانی راهی مدائن شدند . مدائن را آنان فتح کردند و راهی کوفه شدند . امام علی لشگری 700 نفری را با فرماندهی شریح ابن هانی جهت سرکوب آنان بسیج کرد لیکن خوارج که ایرانیان آن را تشکیل میدادند پیروز شدند و شایع شد که شریح کشته شده است . سپس امام علی خود راساً از کوفه راهی جنگ با ایرانیان خوارجی شد . او ضمنا لشگری را با فرماندهی جاریه ابن قدامه راهی مبارزه با آنان کرد . طبری مینوسید : ابومریم و یارانش کشته شدند و اثری از آنان نماند.
طبری مینوسید : چونکه شورش ها در زمان خلافت علی در ایران بسیار شده بود در سال 39 هجری زیاد ابن سمیه که در بصره به جای عبدالله عباس نشسته بود به فرمان علی جهت سرکوب شورشیان راهی خوزستان و پارس شد طبری میگوید ( مردم را لگد کوب کردند و از ایشان خراج گرفتند .)) در اثر سرکوب شورشیان پارس به دست زیاد امام علی حاکمیت پارس را طی نامه ای به وی داد . طبری شورش در ایران در زمان علی را بیشتر از هر زمان میداند
 
سيد بودن ايرانيان از همين موقع شروع كه اعراب به زنان ايرانيان كه اسير بودند تجاوز كردند و طفلي كه بدنيا ميامد چون از لشگریان اسلام بودند انان راسيد و اولاد پيامبر مي شدند
 
بلاذري مينويسد :بعد از امام علی معاویه روی کار آمد و سرکوب و فتوحات ادامه داشت . او می نویسد در یکی از جنگها در نواحی خوارزم عربان شمار بسیار زیادی اسیر گرفتند . زمستان و سرما بود . در راه بازگشت رختهای ایرانیان از آنان گرفته و کنده شد .عده... کثیری از اسیران از سرما و یخ تلف شدند . پس از تمام فتوحات تنها گیلان و مازندران که طبرستان نامیده میشد در زمان معاویه تن به باجگذاری نداد و شورشی شدند و کفر می وزریدند . بلاذری درباره آنان میگوید : جمیع اهل طبرستان حرب بودند . در یکی از لشگر کشی اعراب مسلمان به طبرستان به رهبری هبیره شیبانی\" 10 هزار جنگجوی مسلمان راهی آنجا شدند . ولی دیلمان راه را در نواحی کوهستانی بر روی لشگر اعراب بست . جنگ درگرفت و 10 هزار نفر لشگریان اسلام کشته شدند به صورتی که حتی یک نفر هم نتوانست به کوفه و شام برگردد . تاریخ نویسان عرب از این واقعه به عنوان یکی از فجیع ترین جنگهای اسلام نام میبردند و مینویسند : مسلمانان کثیری در نبرد با مردمان طبرستان به شهادت رسیدند.
پس از معاویه در نیمه سال 60 هجری پسرش یزید به خلافت رسید . سپس جنگ های کربلا و کشته شدند امام حسین و یارانش . سپس عبدالله زیبر در مکه بر ضد یزید شورید و رسما به خلافت مکه رسید .سال 63 هجری سال مرگ یزید نیز بود
عمر پس از فتوحات گسترده مسلمانان دست به ساخت مکانی به نام بیت المال در مدینه زد تا غنائم جنگی بدست آمده را گرد هم آورد . سپس از مسلمانان مدینه آمارگیری کرد و نامشان را در دفتری به نام ( دیوان عطاء) ثبت کرد . نخست از یاران نزدیک پیامبر آغاز... کرد . سپس علی و پسرانش و در آخر برای سربازان شرکت کننده در جنگ بدر نفری 5000 درهم - برای جنگهای بعد از بدر تا صلح حدیبیه نفری 4000 درهم - برای کسانی که در سالهای 7-12 جنگیده بودند نفری 3000 درهم - برای کسانی که بعد از سال 16 هجری جنگیده بودند نفری 2000 درهم تائین نمود . وی برای پسران امام علی که به سن بلوغ هم نرسیده بودند نفری 5000 درهم تائین کرد . برای عمار یاسر 6000 درهم - برای سلمان فارسی 4000 درهم - برای هرکدام از همسران پیامبر 1000 درهم - برای عایشه همسر محبوب پیامبر 12000 درهم - برای زنان بی نکاحی پیامبر نفری 6000 درهم - برای زنان مدینه نفری 200 تا 500درهم
 
همجنسگرایی
 
رسول خدا فرمودند:مردی که زیاد با مردان نزدیکی (جنسی)... کند"نمی میردتا اینکه از مردان بخواهد با او نزدیکی کنند! ((منبع :ثواب الاعمال وعقاب الاعمال ..مولف عالم ربانی شیخ صدوق .چاپ دوم تابستان 1378..مترجم ابراهمی محدث بندریگی صفحه 572)) لازم به توضیح که شیخ صدوق زاده 306.قم ودرگذشته 381.شهرری ازعلمای شیعه درقرن 4 واز بزرگان به قول مسلمانان علم حدیث بوده است. او در حدود سال ۳۰۶ در قم متولد شد. تولدش با آغاز نیابت حسین بن روح سومین نائب خاص امام زمان هم زمان بوده‌است

Viguen - Emshab | ویگن - امشب

Vigen & Delkash-Bordi Az Yadam

۱۳۹۰ دی ۱, پنجشنبه

مجنون نبودم سیما بینا...Sima Bina

Dokhtare Farashbashi - a traditional love song from Khorasan sung by Mar...

دختر قوچانی dokhtar ghoochaniبانو پروا

دختر فراش‌ باشی

زنان حق ندارند در تلویزیون رژیم برنامه ورزشی نگاه کنند

۱۳۹۰ آذر ۳۰, چهارشنبه

٧ صفت كه احمدي نژاد از پيامبران به ارث برده

١- از محمد نازي بيسوادي-٢- از عبسي بي پدر-٣- از موسي جادوگري -٤- از سليمان صحبت با حيوانات-٥-از يوسف زي بدئي -٦- از نوح جمع كردن حيوانات بدور خود-٧- از ادم نافرماني از خدا😃 اين ماه پر از رنج كه نامش رمضانست ---- از آمدنش معده شديدا نگرانست. ---- اين تحفه كه از جهل عرب حاصل ما شد --- تنها هنرش فاجعه قوي دهانست چون ما تاريخمان بر باد رفت ---- هستي و فرهگمان بر خاك رفت...- كاوه و آرش همانجا خاك شد ---- پهلوان كشورم عباس شد--- جاي كورش را علي آمد گرفت ----- كل آن آتشكده آتش گرفت----- رستم وسهرابها گم ميكنيم ----تاري ناموس خود بت ميكنيم ---- نقش رستم تحت جمشيد خاك شد---- كربلا و كاظمين آباد شد---- رسم زرتشت را اگر داني كه چيست ---- عيد ما جشن غدير و فطر نيست---- اي عزيزان جملگي همت كنيم ---- سنت إعراب خاكستر كنيم. یلدا، یادگار نام وطن را بر سفره مهر بنشانیم و با نسل فردا پیوند زنیم. ایرانی بون را فراموش نکنیم . یلدا مبارک باد

۱۳۹۰ آذر ۲۴, پنجشنبه

چهارمین نشانه سکته نیز مشخص شد: زبان

چهارمین نشانه سکته نیز مشخص شد: زبان
هیچ گاه این سه حرف را فراموش نکنید: لحد
نشانه های سکته:
فریدون در جشن کباب پزی سکندری خورد و به زمین افتاد. اما به دوستانش که
پیشنهاد کردند به اورژانس زنگ بزنند گفت حالش خوب است و فقط به خاطر
اینکه به کفش های جدیدش عادت ندارد پایش به سنگفرش گیر کرده.آن ها به او
کمک کردند تا بلند شده و یک بشقاب غذای دیگر برای خود بکشد.
فریدون با اینکه کمی هول شده بود ولی تا آخر آن بعدازظهر خود را سرگرم کرد.
همان شب همسر فریدون تماس گرفت و به همه اطلاع داد که فریدون را به
بیمارستان منتقل کرده اند و وی ساعت 6 بعد ازظهر فوت کرده است. او در جشن
دچار حمله شده بود و اگر اطرافیانش نشانه های حمله را تشخیص داده بودند
شاید فریدون اکنون با ما بود.
گاهی حمله منجر به فوت افراد نمی شود اما آنها در شرایطی بدتر از مرگ
مجبور به ادامه زندگی می شوند.

خواندن این متن تنها یک دقیقه از زمان شما را خواهد گرفت...

یک متخصص اعصاب اعلام کرده است که اگر شخصی را که دچار حمله شده در 3
ساعت به بیمارستان منتقل کنند می توان عوارض ناشی از حمله را به طور کامل
از بین برد. بله به طور کامل!! وی می گوید روش شناسایی حمله و رساندن
بیمار به درمان های پزشکی در کمتر از 3 ساعت به شناسایی علایم آن بستگی
دارد:
شناسایی علایم سکته:
در برخی موارد شناسایی علایم سکته کار بسیار سختی است.
متاسفانه نا آگاهی افراد می تواند منجر به فاجعه ای جبران ناپذیر شود.
سکته می تواند باعث مرگ یا آسیب مغزی فرد گردد و این در حالیست که
اطرافیان شخص حتی متوجه علایم سکته نشده اند.
پزشکان اعلام کرده اند که اطرافیان قربانی می توانند تنها با پرسیدن سه
سوال ساده متوجه علایم سکته شوند
ل: از شخص بخواهید تا لبخند بزند.
ح: از شخص بخواهید که حرف بزند یا یک جمله ساده را به درستی ادا کند.(
مثلا: امروز هوا آفتابی است)
د:
از وی بخواهید هر دو دستش را بلند کند.

اگر فرد در انجام هر کدام از موارد زیر مشکل داشت ، در اسرع وقت با
اورژانس تماس گرفته و علایم را برای امدادگران توضیح دهید.

و اما نشانه دیگری از سکته: از وی بخواهید زبان خود را بیرون بیاورد.
اگر زبان وی به راست یا چپ متمایل شده بود، بدانید که شخص دچار حمله شده است.
یک متخصص قلب می گوید اگر هر کس این ایمیل را دریافت می کند آن را به 10
نفر دیگر بفرستد می توان امیدوار بود که حداقل جان یک انسان نجات یابد.

۱۳۹۰ آذر ۱۷, پنجشنبه

اندر فوائد ویسکی



یک طلبه ای تازه لیسانس آخوندی گرفته بود و برای اولین بار بایستی توی مسجدی روضه می خواند. ولی از آنجایی که خیلی ترسیده بود و عصبی شده بود، زبانش بند آمد و نتوانست حتی یک کلمه بیان کند.
یک آخوند کهنه کار که آن صحنه را دید، سعی کرد که همکار جدیدش را راهنمایی کند. به او گفت : بار بعد، قبل از روضه خوانی، چند قطره ویسکی توی یک لیوان آب بریز و بنوش تا ترست از بین برود
طلبه هم جمعه بعدی همین کار را کرد و روضه خیلی گرم شد. روز بعد نامه ای از طرف همان آخوندی که نصیحت کرده بود به دست طلبه رسید. توی آن نوشته شده بود
برادر جمعه بعدی چند قطره ویسکی توی یک لیوان آب بریز، نه چند قطره آب توی یک بطری ویسکی. ضمناً مایلم بهت بگویم که

1ـ لازم نیست عمامه ات را دور کمرت ببندی

2ـ اینجوری عکس امام را جلوی مردم ماچ نکن، برات حرف در می آرند

3ـ ده فرمان موسی واقعاً 10 تا بودند، نه 12 تا. 12 تعداد امامان است، نه 11 تا. 11 نفر تعداد بازیکنان تیم فوتبال است و نفر دوازدهم داور نامیده می شود، نه امام زمان

4ـ وقتی راجع به پیغمبر صحبت می کنی، بگو محمد (ص) و دوازده امام، نگو محمد و تیمش

5ـ اسم یزید، واقعاً یزید بوده است، نگو «اون مادر قحبه» جلوی خواهران

6ـ وقتی راجع به نایب امام زمان صحبت می کنی، بگو امام، نگو پدر خوانده. پدر خوانده مافیایی بوده است

7ـ بن لادن اصلاً ربطی به ضربت خوردن حضرت علی نداشت و جورج بوش اصلاً در جنگ کربلا شرکت نکرده بود

8ـ عیسی تیرباران نشد، به صلیب کشیده شد

9ـ پایتخت عراق، بغداد است، نه نیویورک

10ـ گلاب برای خوش بو کردن است، نه برای خنک کردن عرقهای گردنت

11ـ خرماهایی که آنجا بود مزۀ ویسکی نبود

12ـ گناهکاران به جهنم می روند، نه به قزوین

13ـ اون پیرمردی که با انگشت بهش اشاره کردی و گفتی اون بچه باز ک*** است، من بودم

14ـ امام علی در هیچ مسابقات جهانی شمشیربازی شرکت نکرد و هیچوقت قهرمان المپیک نبود. برای مردم خالی نبند

15ـ عایشه زن پیغمبر بود، نه نوه اش

16ـ حضرت محمد بیسواد بود. نه شطرنج بازی می کرد و نه اینترنت داشت. آیه های قرآن توسط یاهو مسنجر به او وحی نمی شد

17ـ روضه خوانی بصورت نشسته اجرا می شود. چرا روی قالی دراز کشیده بودی؟

18ـ در پایان روضه خوانی، مردم را وادار کن که صلوات بفرستند. به آنها نگو گور پدر همتون

خلاصه برادر خیلی خراب کردی. والسلم

۱۳۹۰ آذر ۱۲, شنبه

غربی‌ها دقیقاً بگویند : "ایران" خطرناک است یا "جمهوری اسلامی" ؟!



دوباره چهارتا بوزینه از دیواری بالا رفتند و تمام دنیای غرب بهانه پیدا کرد که از بابت "ایران" نگران بشود . کجای ایران برای شماها نگران کننده است ؟ کجای ایرانی برای شماها خطر دارد ؟ اینهمه استعدادهای ما ، استعدادهای "ایران" ، در کشورهای شما آواره‌اند شما نگاه سگ بهشان نمی‌کنید ، هیچکدامشان را "ایران" نمی‌بینید ، تعدادی موجود عجیب غریب که بخدا خودمان هم مانده‌ایم که اینها کی هستند و از کجا آمده‌اند ، که درست مثل انگل با تمام تعاریف مربوط به زندگی انگلی کشورمان را می‌مکند فوراً بعنوان "ایران" جلوی چشم شما می‌آید ؟ بخدا این ملت به شما می‌خندند .
خودتان هم به خودتان می‌خندید . واقعاً شما از بابت "ایران" نگرانید ؟
تمام موزه‌هایتان پر شده از تاریخ و فرهنگ و هنر همین ایران . تمام کتابخانه‌های شما پر شده از شعر و ادب ایران . بروید یکبار دیگر نگاهشان کنید بگوئید چه چیز "ایران" برای شما نگران کننده است ؟ نکند وقتی مغولها هم حمله کردند "ایران" خطرناک شده بود ؟ وقتی عربها حمله کردند "ایران" بود که نگران کننده بود ؟

آقای غرب ! آقای اتحادیه‌ی اروپا ! بجای عشوه قاطری و دم به دم قطعنامه و  تحریم برو روسیه و چین را تحریم کن که هر روز این افعی را درنده‌تر می‌کنند . برو جلوی شرکتهای خودت را بگیر که ظرف بیست سال از یک تکه مقوا یک اژدهای "نگران کننده" ساخته‌اند . توی چشمهای یک "ایرانی" نگاه کن ،
شرف داشته باش و تعریف کن که تا حالا چقدر از این "ابزار نگرانی" برای فروش تسلیحاتت استفاده کرده‌ای . جوالدوز را که تا ته به ما فرو کرده‌ای ، یک سوزن هم به خودت بزن ، بخدا اگر طاقت و تاب و توانش را داشته باشی . خودت ساختی ، خودت بزرگش کردی ، حالا هم خودت نگرانش باش .
ذات یک دیو درندگیست . مقوا را دیو کرده‌ای حالا می‌خواهی ندرد ؟ باید هم بدرد . ایندفعه دقیقاً خود تو را هم باید بدرد . سی و سه سال مردم خودش را درید . دو سال تمام فرزندان همان مردم را در زندان و خیابان پاره پاره کرد . تو کجا بودی ؟ تو دقیقاً چه غلطی کردی ؟ امروز "باید" که تو را بدرد . دیگر کسی برای دریده شدن باقی نمانده . درو کن طوفان را ...

سفارتخانه‌های تو تا دیروز به همین "جمهوری اسلامی" سرویس می‌دادند . هیچکدام از کاردارهای تو استوارنامه‌هایشان را به "ایران" تحویل ندادند که حالا ارث پدرت را از ایران می‌خواهی ، به "جمهوری اسلامی" تحویل دادند . آنروزی که سفرایت لاف تو لاف با نمایندگان همین جمهوری اسلامی می‌نشستند دل و قلوه کباب می‌کردند باید نگران می‌شدی نه امروز . تو واقعاً تفاوت "ایران" با "جمهوری اسلامی" را تا حالا ندیده‌ای ؟ تو در این سالها فریادهای "ایران" که "جمهوری اسلامی از من نیست" را ندیدی ؟
همین دو سال پیش طومارهای کیلومتری سبز مردم را در شهرهای مختلفت در اروپا ندیدی ؟ طومار را ول کن ، تو برج ایفل را ندیدی ؟ کوری ؟! یا چشمت فقط هرجائی که دوست دارد را نگاه می‌کند ؟ یا فقط چندتا جانور که از دیوارت بالا می‌روند را "ایران" می‌بینی ؟ نگران "ایران" نباش ؛ نگران آنهائی باش که انگلی که به جان ایران افتاده را تغذیه می‌کنند . واضحتر
بگویم : نگران خودت باش !

علیرضا رضایی  

بعد از بشار اسد رابطۀ ویژۀ سوریه با ایران قطع می شود





رادیو فرانسه: رهبر مخالفان سوریه گفته است که پس از سقوط بشار اسد سوریه اتحاد ویژه نظامی اش را با ایران در هم می شکند و از ارسال اسلحه به شبه نظامیان حزب الله لبنان و حماس نیز جلوگیری می کند.

برهان غلیون رییس شورای ملی سوریه مرکب از گسترده ترین طیف ها و گرایش های مخالفان رژیم بشار اسد در مصاحبه با نشریۀ آمریکایی "وال استریت جورنال" گفته است که پس از سقوط بشار اسد، سوریه پیوندهای نظامی اش را با جمهوری اسلامی ایران قطع و از ارسال اسلحه به گروه های شبه نظامی نظیر حزب الله لبنان و حماس نیز جلوگیری خواهد کرد.

برهان غلیون تصریح کرده است که اتخاذ چنین تدبیری بخشی از جهت گیری آیندۀ سوریه به سمت قدرت های اصلی جهان عرب در منطقه خواهد بود. رهبر اپوزیسیون سوریه سپس گفته است که "در آینده سوریه هیچ رابطۀ ویژه ای با ایران نخواهد داشت و در هم شکستن رابطۀ استثنایی با ایران به معنای در هم شکستن راهبرد ائتلاف نظامی با این کشور خواهد بود."
برهان غلیون سپس افزوده است که بعد از سقوط رژیم بشار اسد حزب الله لبنان دیگر آنچه امروز هست نخواهد بود. رهبر مخالفان سوریه همانند آمریکا و اتحادیۀ اروپا معتقد است که جمهوری اسلامی ایران به رژیم بشار اسد در سرکوب مردم سوریه یاری می رساند.
برهان غلیون که در عمل به نمایندۀ مخالفان سوریه در تعامل با جامعۀ جهانی و کشورهای عربی منطقه تبدیل شده از جامعۀ جهانی خواسته است که برای جلوگیری از ادامۀ کشتار غیرنظامیان در سوریه حریم هوایی این کشور را به روی هواپیماهای رژیم بشار اسد ممنوع اعلام کند.
او در هفتۀ جاری با فرماندهان ارتش آزاد سوریه در مرز ترکیه ملاقات کرد که مرکب از سربازان و افسران سوری است که به صفوف مردم ناراضی پیوسته اند.
دیروز ویلیام هیگ، وزیر امور خارجۀ انگلستان، در اجلاس وزرای امور خارجۀ اتحادیۀ اروپا گفت که جمهوری اسلامی ایران در سرکوب مخالفان سوری به رژیم بشار اسد یاری می رساند. این اولین بار است که یک رهبر غربی دولت ایران را رسماً به شرکت در سرکوب مردم سوریه متهم می کند.

سپاسگذاری از برادران بسیج دانشجوئی واعضای سپاه قدس

بدینوسیله از طرف کلیه اپوزسیون مخالف دولت جهل وجنون وجنایت آخوندی در انگلستان این بلاد کفر وشیاطین از حامیان سامانه شاهنشاهی درایران تا جمهوری خواه واحزاب مختلف چپ وراست که بعد از فنته خمینی هندیزاده یکی پس از دیگر مجبور بفرار از کشور شده ودرآرزوی بازگشت بمیهن هستند تا با کمک یکدیگر اسلام ناب محمدی شیعی علوی را به بیابانهای حجاز پرتاب کرده ودستار بندان حاکم برملک آریابومان را بتوالت تاریخ وبرای همیشه بیاندازند از عملکرد و حمله احمقانه شما وساندسخورهای بیت رهبور شیره ای ومفلوکی که تشت رسوائیش از بام جهان بپائین افتاده به سفارت انگلستان که باعث بسته شدن لانه جاسوسی رژیم کثافت اسلامی در انگلستان گردید سپاسگذاری مینمایم چرا که ما مخالفین رژیم سی سالست که فریاد میزدیم واز دولت فخیمه ودزد انگلیس میخواستیم که این لانه جاسوسی را ببندد واینان نمیکردند اما با خریت شما ساندیسخورهای وقاحتی یکشبه راه سی ساله هموار شد . ضمن قدردانی مجدد از شما حامیان سیدعلی که درنادانی وخریت درجه اول درجهان هستید تقاضا میکنم سفارتخانه های آلمان- فرانسه- ایتالیا- اطریش -هلند- سوئد-و سوئیس نامرد که پولهای مردم را را دربانکهایش نگهداشته حمله کنید تا اینها نیز لانه های جاسوسی را درکشورهایشان تعطیل کنند شاید بدینوسیله بدون جنگ وخونریزی حکومت اسلام کثافت محمدی با دست شما دوستان نادان رژیم سرنگون گردد .